fullt upp

Heeej

Kollade på Paris Hiltons nya program på trean igår  , de va manda som tipsade mig och de va faktiskt ganska bra:)
Hahha lite snobbigt men ändå(a)

Drömde spännande dröm så ja glömde klockan och gick upp vid 8.....hehehe.
Vi hade ju matte prov idag och ja fick alla rätt på A-delen men B-delen har hon inte rättat....hoppas jag får MVg då blir pappa glad:)
Annars var väl dagen som vanligt.

Imorron så ska niornas bal vara och tjejerna i vår klass ska vara servitörer så imorron så ska vi dra till kultur och fixa iorning(hur stavas de?) lokalen sen ska dra hem sättapå sig klädrna man ska ha käka en dra ner till kulrut och servera hela kvällen och vi komme säkert va helt slut efter de!
Men de sk bli skit kul:)

Sen på fredag ska vi ha orgenteringstävling i regnet i smedby skogen.....ja ska vara me mahan och so tur hittar hon där så de ska nog gå bra!:)



nyss.



pusss nora


Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

youtube! la upp den så fort den kom ut på internet! mitt i natten vill säga :D



passa på o ställ frågor i min blogg nu, frågestund! svarar på nästan allt! :) gäller fram till 19.00 ikväll :D

2009-06-03 @ 17:41:04
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0