SOMMARLOV

Tjaaaaaaaaaa bloggen!!

Har sommarlov nu och de är så jävla skönt!
Sitter här framför datan med snoret(sandra) och vi har jusst kollat på I taket lyser stjärnorna!
Har inte lämnat tillbaka den sen jag och sara lånade så vi kollade på den.
Och ja var så jävla dum i huvudet när ja kom hem så jag raderade alla bilder från skolavslutningen medans jag förde över dom så ja har bara typ 10 bilder kvar av 40!
Blev så jävla arg när ja märkte de men ja kan ta bilder av mahna och mickis istället:)
Sandra ska hem snart och ja tror att imorron på kvällen åker vi till landet , på förmiddagen så kommer ja vara hos sara tror jag...:)
sandra är en bajskorv
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0