med sara

helloooooooooooo bloggisch!

Har varit med sara typ hela dagen idag , hon väckte mig klockan nio och ba Nora kom till mig så kan vi käka rulltårta till frukost!
Nappade på de men råkade somna och så klockan 10 ringde sara mig igen och ja skyndade hem till henne.
väl hemma hos henne bestämmde vi oss för att göra pizza istället så då gjorde vi de:)
Hehehe den blev lit misslyckad men jaja.
Vi sjöng lite karioke sen drog vi hem till mig och hon provade massa kläder för hon ska på kryssning och de ska festa på båten så hon ville ha kläder.
Sen sminkade jag henne så som ja tyckte hon skulle se ut på båten och hon tyckte de va snygg så imorron innnan hon ker ska ja hem till henne och sminka och fixa hennes hår:D
så är blev hon:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0