måndag igen

Heej bloggen!'

De får bli en snabbis nu för grey's börjar om 5 min!
Skolan var som vanligt och idag tesrad vi våra ägg fångare:)
Inga ägg gick sönde så de va lite tråkig men men ,
Alla va typ sura på mia incklusive mig för de hon gjorde men ja tyckte de va så jävla dåligt att alla ba men mia de är okej?
Hon får fan stå för vad hon gör och borde va ledsen!
Men men hon kan inte göra nått åt d nu.

Efter grey's ska ja ner till skolan igen och vi ska typ ha en lite mini konsert för föräldrarana och spela våra dagis låtar......
Och sen ikväll så ska mamma bställa mina bikinisar jag valt ut på ellos:)
Hahhaha lägger inte ut bildpå dom för då kanske nån annan också köper dom:)

puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Förlåt nora, älskar dig <3

2009-06-01 @ 21:06:04
URL: http://mizd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0