GRÖNAN

godmorgon bloggen!!

Kunde tyväär inte skriva igår för jag vaknade 10 och hade bara tid att fixa mig och käka frukost för mabda och jag tog tåget in till grönan klockan 11.00.
Vi åkte tåget och sen tog vi en skit varm o försenad buss till grönan.
De första va åkte tror jag va pop expressen:)
Sen flöt dagen på som vanligt , jag vet inte hur mycket vi käkade asså!
Godis , glass , popcorn , sockervadd , mukar , hot snacks , kebab  , pizza , natchos och massa dricka!
Jag tror vi åkte allt man måste åka förutom vilda musen...men den är så himla ryckig så vi skippade den:)
Men mot slutet s¨mådde manda dålig så hon satt nedanför frittfall och kollade på när jag åkte upp och ner i den :)
här är bilder:
                  

              



1. Manda och jag på stationen
2. På tåget
3. I kön till kvasten
4. Jag i lustiga huset
5. Manda i lustiga huset
6. Söt amanda
7. Jag och manda i kön till blåtåget
8. I skrattkammaren
9. Dvärgarna
10. Långa ben¨
11. Jag när ja åker kätting gungan
12. Manda i kätting gungan
13. pettson och findus!


Senare idag ska ja åka tll landet och ja kommer troligen vara där från torsad till söndag , men tror pappa tar med sig datan så jag kan nog skriva nåra blogg inlägg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0