avstängt Internet

Heej allihopa!

Idag va de ju Väsby dagen och vi hade massa aktiviteter ,  ja hade volley boll och mitt lag vann!
Och 7m (min klass) vann!:D
Hhaha va vann bara godis men ändå:)
Kom hem vid klockan 1 och julia va i full gång med att göra fler bullar , jag gjorde själv en sats till med bullar.

Sen ja kom hem har ja provat massa kläningarm och försökt bestämt mig vilken ja ska ha , och otroligt nog hittade jag en:)
Sen imorron så ska Julia fixa mitt hår och sminka mig , Kommer vara snyggast!
De känns faktiskt inte som de är 1 dag kvar tills jag får sommar lov  , men kommer väll känna de imorron antar jag puss

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAHA HAR NI INTE FÅTT SOMMARLOV ÄN?

JAG HAR HAFT DET SEN I TROSDAGS, MOHAHAHA SUG PÅ DEN DU :D<3

2009-06-16 @ 11:05:18
URL: http://ffannyl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0