yippi

Heej allaihopa!!

Sara och ja var jupå centrum nyss och hittade nåra saker:

Fyra par trosor för 139kr från new yorker, gult/guldigt nagerlack och blått nagelack för 25 kr st från lindex eller kicks, och en korallfärgad bikini för 39 kr från gina!

Där är trosorna med texterna strawberry , chetty ,kiwi och lemon!
Heheh har på mig kiwi nu:)


Snart ska vi åka till landet och på måndag kommer min bror som bor i umeå komma ner med hans familj till landet och dom kommer vara där med oss ett tag:)
De ska bli jätte roligt att träffa dom , specielt mina och amon(min brors barn)!
Men ska käka mat från tiger nu , SMASK


kram ska försöka skriva när ja är på landet också:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

står det verkligen chetty?

2009-07-25 @ 00:03:34
Postat av: Anonym

det står nog cherry

2009-07-27 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0