Morgon inlägg!

SEX/KÄRLEK

Är du singel nu? jaop
Föredrar du långa förhållanden ist för massa strul hit o dit? beror på, helst långa
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? nej inte just nu, ha en kille men inte förhållande
Har du en kk? no..
Har du playat någon nångång? mja
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja, men inget jag tänker på nu
Haft sex? yes
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja såklart :)
Sparat något från ett gammalt förhållande? hahahaha ja..
Varit på en blind date? haha nä
Varit otrogen? men nej såklart inte

FAMILJ/BOENDE

Bor din mamma och pappa tillsammans? jaa
Har du några syskon? en bror <3
Bråkar du ofta med din mamma/pappa?  pappa mest, hela tiden.. näsan aldri med mammi
Hur bor du (villa, lägenhet osv)? villa
Har du eget rum? haha men ja?
Vilken färg har du på tapeterna? brunt & rosa :P
Brukar du måla på väggarna? säkert när jag var bebis
Har du en tv i ditt rum? aa
Stor eller liten säng? stooor :)

KOMPISAR

Har du nån bästa vän? har många som är dom bästa, dom jag haft längst o är närmast är nora&sara
Är du ofta med dina vänner? ja jag mår bäst med dom
Bästa minnet med en nära vän? Har så jävla många ahaha
Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja sjklart 
Har du hatat din bästa vän? bråkat har vi, men aldrig kommer jag hata henne/dom 
Har du alltid kul med dina vänner? yaaaman

SISTA SOM

Du fick en puss av? Mamma haha 
Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Noris
Du delade ett riktigt skratt med? med mamma, annars nora =) 
Du gick på bio med? kommer ej ihåg
Du höll i handen? :(
Du gick på stan med? mamma ;) 
Delade en pizza med dig? jay :)
Du ringde? Sara
Skicka ett sms till dig? Idiiiis :)
Du kramade? Min farfar hihi

ÖVRIGT

Har du nånsin smygit ut utan lov? väldigt scary men ja :)
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? haha ja, är en nyfiken liten skit
Längtar du till sommarn igen? det är sommar nu?
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? osminkad blir jag rädd, med smink jag säger inte så mycket? kollar in mej själv typ
Hur svarar du i telefon? hallå? eller hej d är mandy/amanda
Vill du ha barn? ja när jag blir äldre såklart
Har du gjort något olagligt? ja om man kan säga olagligt till d så 
Har du några tatueringar/piercingar? ja två i varje öra, sen en där uppe? plus näsan
Hatar du någon riktigt mycket just nu? hatar är starkt ord, men ogillar
Bäddar du ofta sängen? jeeep hehe 
Vad gör dig riktigt glad? När jag är med sara o ida, och när kärleken går bra för mej
Går du i kyrkan? naej
Gillar du att sjunga? yeeees! loove to sing (8)
Har du egen dator? yes ofc
Hur mår du idag? skiit bra, ahah bara lite död 
Har du mycke pengar just nu? no cash (får månads pengen snart), får också av mamma när jag vill 
Är de jobbigt o svara på frågorna? ja.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0