sko shopping och hår klippning

HEJ

Vaknade klockan halv 10 av julia som jagade upp mig ur sängen.
 Hahaha ni skulle veta igår kväll innan jag somnade , kanske vid halv et s hör jag att julia ligger och skrattar , jag frågar henne vad de är men hon svarar inte.
Sen så började hon babbla om massa annat och jag gick till hennes säng och frågade va de va med henne men när ja kom dit låg hon och snackade med stängda ögon och hon svarade inte när ja pratade med henne så jag komfram till att hon snackade i sömnen:)
Aja iallafall.
Idag så åkte jag och mamma och julia ner till västerås centrum och gick till en hårsalong jag klippt mig på förut.
Jag toppade mitt hår och julia färgade massa slingor och klippte sig:)
Såklart gick jag till skopunkten som låg brevid salongen.
Där hittade jag först ett par balerina skor sen hittade julia ett par skor med kilklack på som hon ville ha.
Man kunde ta 3 betala för två så vi köpte ett par vanliga vita tygskor som nästan alla har!
Men ny ska jag och julia vaxa benen!
puss
o
kram

Kommentarer
Postat av: matilda

ååh hoppas de blev snyggt nät du klippte dig:)

2009-07-21 @ 14:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0