livet här på landet

Heej blggen..

De va ett tag sen jag skrev och du manda , du är väldigt välkommen att skriva i min blogg:)
Dagarna har bara flytit förbi här på landet och man gör inte så mycket mer att solar och käkar typ haha.
Får inte så myket tid att skriva eller ... har tid men orkar inte de är skönare ute!
Men nu när ja kan lösenordet till internet sladden kommer jag kunna vara inte mer:)

Kom och tänka att jag faktiskt varit här skit länge!!
Fösrt var jag här kanske 3 veckor efter skolavslutningen under midsommar sen kom jag hem va kanske hemma 5 dagar sen åkte jag hit med sara i 6 dagar , vi åkte hemma och jag sov hemma en natt sen har jag varit här ända sen dess!
De är ju sjukt!
Vecka 31 så kommer mamma jobba så då kommer jag vara hemma och ja hoppas jag hinner vara massa mer kompisar specilet mandu:)
Men ska försöka kolla på paris bff nu om de funkar.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0