hos amanda

Ojj är klockan redan 20 över 7?
Heheh tiden går ganska fort.

Slaggade över hos manda igår och vi hyrde filmerna ''college'' och ''I know who killed me''.
Efter vi kollat på dom så tyckte amanda att I know who killed me filmen var den bästa hon sett och jag tycker också den var ganska bra!
Så vi rekommenderar den men inte för känsliga tittare!
sen på morgonen käkade vi lit frulle ocg vid 4 åkte vi ner till centrum.
Manda skulle köpa present till sin kompis Ida så vi gick in på gina tricot och såg att harlem byxorna bara kostade 49 kr!!!
Jag vet att dom inte är specielt snygga men dom är skiiiiiiit sköna så jag köpte ett par ljus rosa som ja ska sova och slappa i!
Dom rekommenderar jag också!

men ska käka nu
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0