Chill dag

Hejsan babes. Sitter här och äter naturgodis och lyssnar på musik ♥  Ska berätta lite om min dag kanske? Ja det gör jag haha.. Mamma väckte mej vid elva, aamaagad va tidigt.. Men var tvungen för några skulle komma hit :) Sen tog jag en lång o skön dusch, fixade mej och drog sedan till centrum med mamma på några ärenden.. Och såklart så shoppade vi lite granna, eller inte lite fick massa fint av underbara mamma. Har fått massa fint nu i flera dagar, hon brukar inte vara så här snäll men hon är som hon är, helt bäst! Tack i love you ! Sen åkte vi och handlade lite mat och gott till kvällen. När jag kom hem fick jag ett sms av idaslida där d stod att hon var i vääsby. Så jag drog på mej lite mer chillkläder, och tog bussen till Sigma.. Mötte henne och john justin :) Gav henne hennes efterlängtade presenter, och hon blev glad! :* Vi gick runt och snackade om massa, hon köpte pizza som hon drog och käkade hemma hos gulingen. Chillade dära som alltid är lika soft, hennes lilla baby Nalle var med, puss på dej gris! Mot kvällen blev jag på dåligt humör så mammsen hämtade mej, och ida begav sig hem! När jag kom hem åt jag, kollade lite på en film och nu sitter jag här och skriver lite :) Har varit ltie nere nu på kvällen för en viss person, uäk ! Skabb, du borde försvinna från mej, från mitt liv.. fyfy! Nej men ska inte deppa nu, en härlig sak är att älsklingarna blev tsm idag, har varit massa strul kring detdära men nu är allt bra igen! Är skit glad för eran skull, mår som bäst av att se er tillsammans, Ni är så fina! Nen nu ska jag fortsätta dunka lite muusik, sedan gör mamma sällskap! :) Vi hörs imorgon? Ska ju blogga i fan en vecka, känns skönt..Imorgon ska jag vara med baby, vi hörs då. Love


<3 Underbara flicka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0