Amanda gästbloggar!

Hejdär ! Hur mår ni? Vad gör ni? jag mår bra och tänkte skriva lite här i noras blogg, eftersom hon bad mej gästblogga. Saknar att blogga faktist, längta till något på kvällarna&morgonen, när något roligt har hänt så skriver man bara ner det här. Men jag har slutat helt att blogga , har kvar den för har så mycket att titta tillbaka på så kunde inte radera den. Men har inte skrivit på jätte länge, var rätt svårt i början men jag har vant mej nu. Läser bara bloggar nu, det är som en drog för mej, haha :) Har inte så mycket att berätta, brist på fantasi.. Idag har jag iaf bara varit med min underbara mamma. Pappsen är bortrest så är ensam med henne i en vecka, skit skönt ! Min käre bror flyttade igår. Det kommer vara jävligt tomt utan dej, saknar dej redan. Vet inte när jag får se honom igen, eftersom han fått lägenhet långt härifrån. Och han kommer förmodligen bo där föralltid, han hittar säkert sin stora kärlek där, och skaffar familj så han kommer nog inte flytta tillbaka till väsby! Tråkigt, men endå så förstår jag honom för väsby är så dött, uääk ! Jaja, ska inte snacka mer om honom för blir bara på dåligt humör då. Sssommarlovet har gått skit fort tycker jag, bara poff sådär.. Snart är det snart skola igen? Hemsk hemskt.. Jag börjar åttan, och vi får betyg!? Hur ska det gå, jag ska iaf ta tag i skolan. Har lovat mej själv och familjen att jag ska klara det.
Nu när pappa är bortrest så ville jag byta rum, och få alex eftersom han har haft större än mej hela tiden. och så blev det! ;) Så det har vi hållt på med i några dagar, målat om osv. Blev rosa&brunt. Sen snart ska mammas kompis komma och rita något fint på en vägg, och skriva något. Det blir säkert nice! Ska sjklart visa bild på det för det är faktist klart, lite saker kvar bara.. Ne nu har jag skrivit mycket, hoppas jag inte tråkat ut er hehe. Skriver imorgon om jag orkar, eller då är ju nora hemma? ahaha, jaaja vi får se vad som händer :D Bjuder på lite bilder nu, Peace N Love

 
 

Saker fattas, ska köpa lite hyllor och byro till tvn. Sen lite smått. Så vad tycker ni? :)


Favoriter just nu!


Rihanna - Te amo
 
Trey Songz - Need A girl

Mariah carey - obsessed

Kommentarer
Postat av: Olivia

Va fint det blev! :*

Undrar om du skulle kunna lägga in en bild på dej utan smink? Är nyfiken, kram!

2009-07-31 @ 01:39:00
URL: http://oliviaaborg.blogg.se/
Postat av: nora

ditt rum är fett fint mandisen:)

2009-07-31 @ 19:32:45
URL: http://norabjorn.blogg.se/
Postat av: saaandra

snyggt det blev ,:)

2009-08-08 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0