what you know about me

1. Fullständigt namn? - Nora Evelina Karin Björn
2. Exakt ålder? -  13 år
3. Vart bor du? - Upplands väsby
4. Bor tillsammans med? - mina päron
5. Husdjur? - HAMSTER
6. Hur ser ditt hus ut,färg?: bor i en helt vanligt radhus , vitt tror jag
7. När är du född? -1995
8. Klass? - 7m
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 hoppas jag
10. Något jobb? - inte för tillfället
11. När ska du sova ikväll? - tidigt för imorron är de dags för SKOLA
13. Duschat idag? - nopp gör de imorron bitti
14. Kramat någon idag? - hmm amanda:)
15. Pussat någon idag? - amanda såklart!
16. Vad har du ätit? - aa frukost och middag
17. Dagens klädsel? - myskläder
19. Dagens sötnos? - givetvis amanda
20. Dagens roligaste? - amanda:D
21. Har du många vänner? - såde räcker
22. Hur många har du kysst? - har tappat räkningen
23. Vem kramade du senast? - min kära syster
24. Hur många vill du ha sex med? - -
25. Hur många har varit otrogna med dig? - no one
27.Har du varit otrogen? - aldrig
28. Har du pojk-/flickvän? - no
29. Vem pratade du med i telefon senast? - aamanda
30. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - ehm ska kolla , från julia : kommer nu




love u sister

Kommentarer
Postat av: sandra

julia du är jättefin :)

2009-01-08 @ 20:22:44
URL: http://sandrablanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0