visste du att....

1.måste ha tuggummi efter maten annars blir ja galen.
2.jag har väldigt många kusiner och vissa kan jag inte äns namnet på.
3.jag älskar skor.
4.jag har varit underviktig ungefär hela mitt liv.
5.var nära på att dö för en häst va ungefär en halv meter från att trampa mig i magen.
6.jag gör exakt som min syrra säger att jag ska göra.
7.jag älskar att reta min syster när hon är sur.
8.jag blev moster när jag va 3 år.
9.jag har aldrig hart ett riktigt seriös förhållande.
10.jag blir arg när folk älskar samma saker som jag älskar.
11.jag och sara huang gjorde en sak i mitt rum i fyran som bara jag och hon vet, när vi tänker på de börjar vi dö garva.
12.jag älskar att irritera folk.
13.jag och min syrra gjorde en pinsam sak när vi vart mindre som bara hon och jag vet.
14.i sexårs kissade jag på mig i klassrummet.
15.exakt när jag hade blivit 140cm åkte jag till grönan och åkte frittfall.

15.jag knackar alltid på min mobil tre gånger under 11.11 , 22.22 , 00.00.
16.jag säger bara jag älskar dig till folk jag älskar.

17.jag har åkt flygplan ganska många gånger.

18.jag blir skit rädd när jag tappar bort min mobil.
19.jag tror på altt som står i skvallertidningar.
20.jag har aldrig samma kläder i skolan 2 dagar i rad.


puuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: amanda

jag visste nästan allt, wiihoo! :)

2009-01-10 @ 15:29:39
URL: http://maaandu.blogg.se/
Postat av: sandra

jag visste allt :D <3 utom en sak <3

2009-01-10 @ 23:29:24
URL: http://sandrablanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0