träning snart!

tjaa.
idag var som alla andra dagar men på mentorstiden satte vi upp våra skåp bilder och alla ba shit nora hon ser ut som en hora (min bild)
haha ja hade ritat en tjej med uniform som föll sig mellan benen:)
men hon höll typ utan på men what ever nån kommer ända riva ner den snart förhoppningsvis:)
efter de gick vi i men tors grupp upp till klassrummet där våran lärare marie väntade!
vi fick sriva ner ja saker vi skulle vilja göra på mentors tiden men ja kom inte på nått.
men sen sa hon att nästa mentorstid på onsdag skulle vi spela americans fotboll!!!
vi ba VA?
hahaha aja ja får väll försöka iallafall:)
ska snart på träning i vilunda, idag är de top modell som jag JÄTTE härna vill kolla på men min träning börjar 7 och slutar kvart över 9 så de går inte ihop sig:/
ska nog fixa nått och käka nu så ja inte får kramp på träningen för ja sllängde i mig maten direkt innan:)

föresten visst liknar inte hon på bilden sandra skit mycket??:D



¨
de är whitnet som vann top modell 10!!
ja hejade på henne hon va BÄST!


måste käka nu annars hinner jag inte:)

byebye



Kommentarer
Postat av: simi

jooo sandra liknar henne fett mkt!

Sandra om du läser de här så ska du veta en sak, du kommer se ut som henne när du blir äldre

2009-01-21 @ 19:45:58
URL: http://siimiis.blogg.se/
Postat av: sandra

asså tack ? , tycker hon är så fuuuuuul !!!! , usch är inte alls lik henne :(

2009-01-21 @ 20:30:29
URL: http://sandrablanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0