snabb dag!

hallå allihopa!
så här började min dag: hade ''sovmorgon'' till 5 i 9 , satte klockan på kvart i 8 men vaknade halv 9:S
fick skynda mig skiiit mycket han inte äta frukost  men äkade en apelsin på lektionen :)
skolan va sm vanligt pluggade lite inför SO provet imorron på so lektionen.
efter skolan gick ja till pianot för sandra orkade inte gå!
när pianot var slut kom jag hem och hittade min BOK!!!!!:D
min twilight bok har kommit , den heter ljudet av ditt hjärta eller eclipse på engelska eller twilight 3:)
kommer säkert läsa hela kvällen men ja måste plugga också.
sen åkte jag på träning, på träningen tog vi mått på oss till dräckterna:)
ja kom hem nyss med bussen från fresta skolan där vi håller till.
 juste hahaha när vi stog och bytte om från gympan kom killarna in!!!
som du hade jag kläder på mig men sandra stog i bara badlakan:D
aja måste plugga och läsa min bok nu  :)
 
hejdååå§

Kommentarer
Postat av: sandra

nora de va inte kul tänk om du hade vissat typ halva götten :(

2009-01-19 @ 20:48:14
URL: http://sandrablanck.blogg.se/
Postat av: emma

maha nora du är så söt :D

2009-01-21 @ 20:13:10
URL: http://eexotisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0