NYÅR!!!!!!!

Tjenare!
Tänkte bara berätta lite av vad som hände igår:D
På dagen igår va ja med amanda hemma hos mig sen åkte vi hem till henne och fixade oss för vi skulle åka till nåra i sollentuna  , vi åkte dit typ halv 8 och var jätte hungriga!
när vi kom dit kom en kille som hetter viktor framoch hälsade och hans föräldrar ibörjan va de lite pinsamt men sen blev de bättre och vi spelade tvspel och massa sen vid tolvslaget gick vi ut och ja lånade viktors jacka och han lånade min jackorna passade perfekt!
vi drack lite champange och sen gick vi in och kollade på en film och myste och snackade lite, sen dansade vi lite men vid 4 taget åkte vui hem till lilla väsby och sov:)
De va bästa nyår på länge!


PS. Jag laddar in mer bilder sen när henke har tid att skicka dom till mig:)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: amanda

hehe skit kul hade vi! ;D

2009-01-01 @ 23:14:10
URL: http://sexytwiins.blogg.se / ambts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0