min dag!

Hej allihopa:D
idag vaknade jag och ja tyckte de va konstigt att min väckarklocka inte hade ringt, men ja gick upp satte på mig kläderna ovh gick ner till köket.
I köket var mamma , mamma brukar alltid ha åkt till jobbet när ja käkar.
frågade henne om hon började senare , nej de gjorde hon inte så då kollade jag på klockan och då va den 7!!!
jag börjar 08.55 på måndagar så de räcke om ja käkar typ 8!
men aja fick ta av mig kläderna och gå och lägga mig igen.
första lektionen va idrott,gjorde inte så mycket satt mest med amanda sandra och elin och använde en medisinboll lite.
hade prov idag.....de gick ganska bra men ja vet en sak ja skrev fel på men de går inte att göra nått åt de nu!
hade gympa igen efter lunchen , vi hade tickwando eller hur de stavas:S
de va ganska kul faktiskt men de är inte en stort ja skulle hålla på med!
efter skolan gick jag och sandra på piano:)
vi va där en stund sen skulle sandra gå tidigare så då blev ja själv där med pianoläraren.
han frågade mig hur mycket jag brukade öva vecka.
ja ba eeehm vet inte hur mycket ska man träna?
2 timmar på 1 vecka , ja ba VA?
jag tränar ungefär 10 min per vecka:'D
efter de gick ja hem käkade mamma skjutsade mig till min cheerleading .
idag på cheerleadingen hade vi bygg, de roligaste!
de gjorde jätte många olika bygg och jha hängde uppochner o massa de bärde mig i axlarna  massa!!:D
de va jätte kul!
för en stund sen kom jag hem , ganska skönt men ja måste träna på massa saker inför dm i cheerleading.
ska typ duscha nu tror jag !




pussy.

Kommentarer
Postat av: Anne

Bra att du tyckte det var kul :-D

Du är duktig Nora.



Kram /Anne

2009-01-27 @ 13:36:57
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: nora

2009-01-28 @ 21:41:53
URL: http://norabjorn.blogg.se/
Postat av: nora

hhaha tack anne du är inte så dålig själv!!:)



kram

2009-01-28 @ 21:42:44
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0