med manduu

tjenare .
nyss satt ja och amanda och pluggade men hon ska hem snart och då ska ja duscha:)
va på cheerleading för nån timma sen va lika roligt som vanligt och amanda följde med ditt!
imorse vaknade jag klockan 8 för ja skulle inte käka nån frukost för vi hade hemkunskap och de blev jätte gott:)
de va kul i skolan sen drog jag och amanda hem till mig och snacka lite och sånt.
föresten på NO:n gjorde jag och amanda nån vatten sak som kokade:)
här är lite bilder från de :


haha den bjuder vi på




oooh juste lärde mig sitta i spagat på träningen syns inte så mycket men jag gör de:)

måste stänga av datan nu annars blir far inte glad:)

hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0