lördag

HEJ
gick till centrum med sara istället:)
men innan de gick jag och sara runt och delade ut papper i bevlådor till friskis o svettis å vi tjänade lite pengar!
idag blev de en grön långärmad tröja på gina.
efter de vi runt lite och kollade på kläder.
vi gick in på now clothing och sara hittade ett par byxor där(samma som jag har fast hon köpte gråa)
hon fick låna penar av mig och sen drog vi hem till henne jafick mina pengar och gick ja hem.



tröjan ser lite konstig ut men den ser bättre ut på:)
de va rea på rea priset köppte den för 49kr
innan kostade den 149kr


puss


Kommentarer
Postat av: sandra

va fin gmn :)<33

2009-01-24 @ 23:08:07
URL: http://sandrablanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0