lite dåligt på att uppdatera:S

tjenare allihopa sorry för den dåliga uppdateringen:)
imorse så vaknade jag först klockan halv 7 , somnade om och min väckarklocka ringde klockan 7 men ja ba stänge av den och fortsatte sova:)
men kvart i 8 gick ja upp och mådde piss:/
vill stanna hemma från skolan men sen kom jag på att de går inte ihop sig med min träning för ja kan inte vara sjuk nu förtiden för ja har så mycket träningar!
föresten har börjat i ett nytt cheerleading lag skydivers vi tränar 3 gånger i veckan och sedan ska jag amanda börja på friskis o svettis:D
men ja drog till skolan ändå de va som vanigt typ.
jusst nu står min kära syster och sminkar sig för hon ska o kolla på bio med sin kille för idag har dom varit ihop i 5 månader:)
har massa läxor så ja kankse ska göra dom hejdååå bloggiiiiiiiisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0