GRATTIS!

heej  :D
först skulle jag vilja säga grattis till min syrra som fyller 17 år idag!!:D
imorse väckte mamma mig vid halv 7 , vi fixade lite sen gick vi upp til julia och sjöng för henne!
hon fick björnborg trosor av pappa en skinnjacka av mamma och en blå tröja från bikbok av mig(jag har inte köpt den än men ja sa att honskulle få den)
va i skolan de va som vanligt gick hem sen satt ja och läste lite sen satte jag mig framför tv och kollade på one three hill!
så ävla bra!
ska på träinig kolan halv 6 så ja måste skynda mig!!:D
´



grattis syrran!
OBS fotot är tagen för jätte länge sen!

puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis julia :)

2009-01-29 @ 19:19:39
URL: http://sandrablanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0