:)

1.Vem är din bästavän? - har några styckna, amanda sundström maria maniscalco, sandra blanck,sara huang,fanny larsson<3
2.Vem älskar du? - min familj och nåra kompisar.
3.Vem hatar du? - hmm typ ingen.
4.Vem vill du bli full med? - vet inte riktigt:)
5.Vem är den bästa artisten? - asså de är såååå m¨ånga som är bra!
6.Vem pratade du senast i telefon med? - de va nog linn:)
7.Vem kramade du senast? - min syster
8.Vem är snyggast i världen ? - vet inte finns så himla många!
9.Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? -kanske till min syrra om hon skulle dela medsig(a)
10.Vem är snällast i världen? - kankse sara huang annars amanda sundström men hon slåss:)
11.Vem såg dej gråta senast? - kommer inte ihåg när ja grinade senast
12.Vem vill du prata med? - alla
13.Vem sov du senast med? -amanda :)
14.Vem såg du senast full ? -har ingen anning:D
15.Vem vet allt om dej ?-  min syster tror jag:9
16.Vem kysste dej senast? - linn:D
17.Vem messade du senast? -sara huang
18.Vem kan berätta allt för dej ? -  vet inte amanda, sara
19.Vem kan du berätta allt för? - sara huang amanda sundström, och min syster
20.Vem/vilka skulle du vilja träffa nu? - maria maniscalco för de va ett tag sen:)

love nora

Kommentarer
Postat av: amanda

höhöh jag slåss bara för du är så jobbig nora :D<3 du slår mig också .. hårt! :(

2009-01-17 @ 20:37:00
URL: http://maaandu.blogg.se/
Postat av: nora

men du fortsätter !

och´de är du som gör mig irriterad!

2009-01-18 @ 18:52:07
URL: http://norabjorn.blogg.seorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0