20 januari

heeej.
gick till skolan imorse de va som vanligt skulle igentligen haft prov idag men nehe de blefv de inte!
istället skrev vi egyptiska tecken:D
jusste imorse kom sara till mig för hon ville låna en bussremsa av mig.
ochdå bestämde vi att vi skulle vara efter skolan men sen glömde hon de:)
men jaja ja orkade inte vara med någon ändå!
ända sedan ja kom hem från skolan har ja läst i min älskade bok:)
den är sjuk bra och man blir helt galen när man läser den!!
ikväll va julia ovh ja ensamma hem för våra föräldrar hade drragit till julias gymnasuim (rudbeck) på öppethus, haha även om vi va ensamma gjorde vi inte nått specielt ja ringde sara o vi snackade lite.
imorron ska ja på tränning och sa lä´ngtar lite faktiskt:D
jag och julia och pappa kollade på den hära saken med obama o de va inte ett dugg intressant de kommer säkert med åren:)

ja ska frächa upp mig lite och smörja in mig och sånt nu , gillar inte att ha torr och äcklig hud:)
ska draaaaaaaaaa

bild från mallis 08


byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0