snart

tjena!
vaknade typ klockan 9 och kunde inte somna om för de va så ljust i mitt rum.
idag kommer jag inte göra så mycket mer än packa till fjällen!
ska lämna en bok i Ztaffis mormor eller farmors brevlåda för hon skulle ha den och då sa ja men då kan du låna min:)
de är ljudet av ditt hjärta eller eclipse eller twilight 3 hon ska låna av mig!
hon fick låna min tvåa också men den har hon redan läst ut.
igår laddade jag ner hela twilight soundtracken istället för alla låtar och de gick ganska bra för ja fick med baksidan framsian och hur skivan ser ut:)
ska ladda ner allt på ett USB minne så ja kan sätta i minnet i stora datan så ja får låtarna på den datan så ja sen kan bränna ner dom på en skiva och ladda ner låtarna på mobilen:)
kommer bli ite sorligt när ja är borta för vi kommer inte ha nån data så ja kommer inte kunna skriva blogg:/
men nu måste ja hjälpa pappa med att packa
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0