sjukstugan

heeej
hela dagen igår hostade jag så ja stannade hemma idag...ja har jätte ont i halsen och jätte mycket träningsvärk i ryggen!
de är min syrra som har smittat mig så hon och ja stannade hemma idag.
vaknade typ vid halv 11 sen gick ja och la mig  i julias säng!
vi låg och berättade drömmar som man drömt:)
sen gick ja upp oxh skulle käka frukost men då fanns inge bröd så då var ja tvungen att gå till sigma och köpa de.
käkade sen kollade jag och julia på tsatziki eller hur de stavas , och vet ni??
han som spelar  tsatziki går i julias skola!
sen efter de åkte julia till mammas jobb för dom skulle åka och kolla en sak på sjukhuset.
och nu sitter jkag här och har dötts tråkigt!

rapport från sjukstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0