sjukstugan 2

heej alla!
inatt drömde jag en dröm om att j lagade mat och nått, ja har drömt den drömmen 4 nätter nu de är jätte jobbigt!
och ja vaknar varanan timme och kollar på klockan:/
jag bestämde mig för at gå till sklan ändå för vi skulle ha franska prov idag och vi skulle lämna in två arbeten på svencka och vi skulle bada!
men när ja kommer till franskan har vi en vikarie och vi har inge prov....
jag satt och skkaaakkaadddeee på franskan jätte mycket så ja bestämde mig för att gå hem.
jag tog lite läxor gick hem sattamig framför teven och somnade.
efter en stund kom julia hem och väckte mig!
jag gick och fixade lunch och nu sitter jag här framför dtan och fryser:(
jag har feber och ont i halsen och jag är förskyld!!
jätte jobbigt:(
skiver senare

puss

Kommentarer
Postat av: Anne

Awh stackare :-( Krya på dig kram

2009-02-06 @ 16:59:48
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: nora

tack anne!

jag hoppas jag lir friskt till träningen på måndag:)

2009-02-06 @ 21:47:48
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0