ojjjjj

oppsi ja hann inte skriva igår för ja hade så mycket att göra!
här en är snabb genomgång: vakande vid kvart över 7 gick ner och käkade frukost, plattade håret och klädde på mig.
gick til skolan de va typ som vanlight efter skolan gick jag och sandra till pianot och sen drog jag hem käkade fixade mig inför cheerleadingen.
efter cheerleadingen tog ja bussen hem gick siste biten sen när ja kom hem satte jag mig ner med min svenska och gjorde färdigt den sen läaste ja lite.
de va typ de.
imorse väckte pappa mig och sa at ja va tvungen att gå upp!
basj..
i skolan hände inget specielt de va skit äcklig mat men ja käkade grönsaker istället:)
efter skolan gick ajg hem och satte mig framför tv.
kollade inte på nått specielt, sen kom julia hem och hennes killkompis kom til oss en stund.
sen kom anna hit och julia och hon drgo till solaruimet och henke drog hem.
när dom gått stack ja ut och delade ut  lappar.
sen hamnade jag här:D
ska nog läsa lite och sen käka hejdååå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0