läxorrrrr

tjabah tjenaa allihopa!
håller på med massa läxor och sånt... orkar inte för ja har matte läxa ,svenska läxa , so läxa och franska prov på fredag:/
jag ska försöka plugga lite idag inför provet för jag brukar alltid plugga dagen innan och då blir allt så stressigt!
skolan va som vanligt men de är typ en mattant osm är sjuk så vi käkar med plast tallrikar och plast bestik!
jätta störande!
efter skolan gick ja hem satte mig vid teven och kollade på något program med julia.
ahahha sen fick ja värsta utbrottet på mamma och julia så blev vi arga på varandra men efter en stund va vi kompisar igen:D
imorron har vi americans fotboll...de va inte kul förra gången för typ ingen passade.
men aja ska försöka vara med imorron.
och imorron är de cheerleading igen så ja kankse slänger in lite bilder från de imorron kväll!
men nu ska pappa hjälpa mig med matten!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0