kom igen!

SHA!
va nyss på träning lika kul osm vanligt!
vi fick göra nått jätte konstigt bygg där frida skulel göra en kullerbutta och massa!:D
måste träna mer på att spänna benen och på onsdag får jessica strecha mig JÄTTE mycket!
iallafall imorse kom sara till mig och hämtade sina 50 spänn ja var skyldig henne , ja gick til skolan lämnade min lapp om frilufsdagen och ja ska åka snowboard i romme:D
istället för vanliga tallrikar och bestik fick vi käka med plast tallrika och sånt!
varför vet jag inte....de va lite jobbigt och skära saker men de gick!
efter skolan gick ja hem och när ja är hemma frågar mamma mig hur de gick med pianot ja ba eeeh:S
oppsi glömde!
käkade lite snabb mamma skjutsade mig till min tränning:)
ska nog till kristin och låna en bok av henne men först ska jag käka fruktsallad med min kära familj hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0