helg

tjenare!
va nyss i stallet red och käkade där med danni!
jag och danni snackade typ om allting sen åkte hon hem så då passade jag på att ringa min pappa så skulle han kunna komma och hämta mig.
Pappa kom och hämtade mig och för typ 15 min tog jag en skön vart dusch!
igår va vi också på flicebergs och köpte slalom skidor till min syrra!
jag skulle köpa en hjälm också men de va bara fula hjälmar!
de fanns lime gröna orangea och militär gröna men inga vita!!
pappa ba nora har du hitttat nån hjälm?
NEJ!
och jusste när ja skule rirnga mamma på hennes mobil svarade nån annan och ba hej ja heter amanda ....ja ba what?
vems telefon är de här frågade ja och hon ba de är min hemtelefon!
men aja ja stängde av min telegon och satte på den igen och då funkade de!:D
ska nog kolla på en hjälm på stadium senare.
slänger in lite bildrn från snöbolls begravning senare!


pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0