har klippt mig!

tjenare på er!
nu sitter jag och äter cocosbollar och kollar på one tree hill!
imorse väckte min syrra mig för hon skulle gå och klippa sig och ja skulle följa med som sällskap.
hon klippte sig och de blev faktiskt snyggt!
efter de gick vi till till stadium och provade hjälma ..skidhjälmar.
sen gick vi till vero moda och julia köpte ett par skit fina jeans leggings, mamma ringde medans vi var där innne och då sa ja till henne att ja också skulle vilja klippa mig så då bestämde vi att ja och julia skulle gå till den nya hårsalongen i centrum och fråga om tid de fanns tid!
de fanns de.
jag klippte bara typ 1 cm men de syns inte.
efter de kom mamma och pappa till centrum och vi ennu en gång till stadium och provade hjälmar, jat köpte den kamoflage färgae hjälmen i silver och grått.
och julia köpte en hel vit.
sen gick vi hhem och käkade och nu kollar vi på one tree hill!
jag och julia ska klä på oss alla våra skidkläder och kolla hur de ser ut så då tar ja nåra foton och lägger in på bloggen:)

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0