bättre

tjabah allihopa!
mår mycket böttre nu så ja tror ja ska gå till skolan imorron!
jag hoppas verkligen att jag får vara med och simma på gympan imorron för pappa:)
vill väldigt gärna göra de.
är lite ledsen att jag missade träningen idag men de är juu nåra gånger till så ja tror jag överlever:)
nyss spelade jagh lite piano, jag spelade bellas' lullaby.
och nyss kom pappa hem så ja ska snart börja göra sallad till maten, vi ska käka fläsk någonting!
haha ja smakade rått fläsk men de va inte så farligt som jag trodde!
trodde de skulle vara jätte äckligt men de smakade typ ingenting...fast de va lite segt.
har börjat plugga lite franska till min fanska prov imorron...ja hoppas de går bra!:D
har inte gårt någon specielt idaga bara slappat.
men ska fixa sallad till maten nu!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0