Måndag

Heej bloggen!
Kom faktiskt hem i lördags men har inte hunnit blogga , igår var jag och skaffade linser med mamma så nu måste jag inte ha mina g,asögon , Thank god!
Sen på kvällen igår åkte vi i laget ehm till linnea i norrviken coh kollade på bring it on filmer!
De var skit kul och vi trände på vår egen dans  , både i snön och inne i vardagsrummet. hehe
Kom hem halv två på natten och gick och la mig på direkten för var skit trött.
Vaknade vid 12 idag coh ska till sandra vid 3 eller 4 tiden för den lilla skiten fyller år!
Ska bara springa ner till centrum en snabbis och köpa en present till henne men jag skriver inte här vad för nått för hon kanske ser dedå;)
puiss

jäääääääääääääääätte gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0