imorron åker jag

Imorron åker vi till mormor och mina kusiner i ullricehamn!
Vi har gjort de ända sen jag föddes och säkert innan de också , där är vi min familj och mina två mostrars familjer coh mormor.
Idag hade vi då avslutning och de var väl helt som vanligt , gå till kyrkan coh sjunga nåra sånger , gå till klassrummet och käka massa fika så man får ont i magen coh sen säga god jul och sen dra!
Efter avslutningen var vi nåra i min klass som åkte hem till maria i helenelund och vi lyssnade på massa musik ochy bakade massa godsaker och vi åt knappt upp hälften , efter de så köpte marias gulliga pappa thai mat till alla oss och vi åt och mätta tredje gången för dagen.

julkonsert 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0