lördag morgon

Vaknade för ett tag sen ungefär vid halv 11 , gick ner till köket och märkte att vi hade vindruvor så smaskade i mig lite och sen satte på datan för att kunna gå in på blogg.se och skriva ett litet inlägg! haha
Har inga speciella planer för idag men manda ville plugga matte så vi kanske ska göra de eller nått annat får se.

Igår var jag hos simi på tjej middag!
De var kul och vi käkade syriansk mat och lite sånt , sen käkade vi efterrätt kladdkaka så klart sen massa godis, chips , popcorn och gud vet vad. Tror jag käkade lite för mycket fick ont i magen:/
Sandra tog massa foton så de kommer säkert komma upp på facebook så då är de bara att checkain dom där!Kom hem vid halv 11 och la mig vid kanske kvart över 1.
Ska ner och käka lite mer frukost nu nåra vindruvor mättar inte mig!
puss


haha coolingen mina , är faster till henne<3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling avslutas idag!

Naw, vad söt :D

2009-12-05 @ 17:09:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0