gaah

God morgon allihopa!

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag men ska vara med sara ikväll iallfall , tror vi ska leta kläder tills nyår som vi ska fira tillsammans;)
Jaa snart är de ju nyår och har hunnit med ganska mycket under året men orkar inte ta upp allt här i bloggen.
Haha igår krånglade de skit mycket med linserna! Först satte jag in dom och senkom på att jag skulle duscha så då tog jag ut dom ohc ställde mig i duschen. När jag duschat färdigt så satte jag in linserna och fixade mig.
Efter jag sminkat så känndes linserna skit konstiga så då var jag tvungen att ta ut dom igen och kollade på hade de hamnat mascara på dom så då tvättade jag dom och sen satte in dom för sista gången för den dagen!

I söndags snackade jag och staffi lite om att vi skulle samla massa vänner och sen åka nattpulkaåkning!
Ja jag vet att jag tog idén av dig frida men du får också följa med ;)

Jag gör bon'arrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0