uvgk och annat

Såg jusst färdigt på grey's och nu går paradise hotel men hinner inte kolla på de nått måste fixa annat och jag kan lika gärna på in på tv6play och kolla där!
Sen så måste jag plugga till franska och jag pluggad aldrig i tisdags...hehe så får få plugga imorron innan träningen och efter träningen , dör om jag inte får bra p provet.
Sitter och fixar massa saker till uvgk nu närvarokort , licenser , hälsolapp och sånt nödvändigt och vi hade ett litet allvarligt möte om cheer komitén och de går inte så bra för oss men nu har vi börja från början och hoppas på en förbättring!
Men måste stänga av datan nu för annars kommer jag knappt hinna sova nått puss




Kommentarer
Postat av: Kezia

Du är duktig som fixar och grejjar :D med papper och miniorerna och allt. puss:*

2009-12-13 @ 10:48:59
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0