kryckor+konsert=no

Har inte haft tid att skriva men nu har jag de!
Igår var jag väldigt klumpig på vår sista träning för terminen och jag var dum nog och stukade foten!
Imorse var jag och pappa på sjukhuset och rönkade min fot och den var bara stukad men fick dock en bandagde stocka och kryckor. De har varit skit jobbigt att gå med krykor idag har känt mig handikappad.
Sandra fick ta mat till mig och jag har bokstavligen bara suttit på en stol idag kollat på alla andra.
Och idag så var de typ snöstorm och ringde pappa efter sista lektionen och ville ha skjuts hm ändå om jag bor typ 200 m från skolan men orkade verkligen gå upp för baken och halka med kryckorna! haha
Mamma ska skjutsa mig till kyrkan imorron nrä alla andra får åka tåg HA
Sitter och kollar på high school musical 1 på you tube.hehehe
Och imorron är de ju konsert och jag kommer nog inte vara med på lucia delen för jag kan inte hoppa runt med kryckor och allt sås ka nog bara vara med på konsert delen :)
Ska kolla färdigt på high school musical nu puss



Kommentarer
Postat av: sandra

Du är så klumpig gumman <3

2009-12-17 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0