söndagens planer

Var i sollentuna centrum igår igen .
Köpte julklappar till gunnel kristin och mamma och maria :)
Köpte även ett par jeans till mig för de behöver jag verkligen! Sen köpte jag en rosa tröja.
Sen på kvällen igår bakade jag och sara massa bullar och vi hade skit kul! Hahah vi kastade deg på varandra och allt skit kul!

De blev nått konstigt med bilden så den får ligga fel , jeans 400kr och tröjan 100kr.

Dagens planer är att ha avslutning med miniminiorerna och fika lite och så.
Och nyss sa anne att de kommer komma 2 nya tjejer till vår grupp på cheerleding och de är jätte bra för vi behöver fler peroner!
Om du är intresserad av cheerleading kommentera de här inlägget så ska jag visa hur man börjar!
Måste gå ner och fixa nu puss


Kommentarer
Postat av: saaaaandra

det ser nt ut som du :o

2009-12-13 @ 20:03:39
Postat av: Anonym

har Ni ingen grupp för 12 åringar<?>

2009-12-15 @ 15:31:34
Postat av: Anonym

har Ni ingen grupp för 12 åringar<?>

2009-12-15 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0