the first december whit pics

Den första december är här! och jag ska plugga...
Hehe vad ska man göra igentligen vill jag sitta framför tv med en kopp chai te och bara mysa men nej de går ej.
Hade prov igår i engelska och idag had vi matte prov och de gick skit bra men innan lektionen frågade jag natta och en sak och då sa hon fel!!!
Blev fett sur på henne för på provet kom en fråga om de och då svarade jag fel....aja men de är väl antagligen inte hela livet , i guess. Engelska provet gick väl som de gick. Vi hade niornas nationella prov i engelska för våran lärare ville att vi skulle frå prova på hur ett sånt prov är?! WHAT
Har franska prov på fredag och de är lika bra att göra plugga på de för hur mycket man än pluggar så får man aldrig full poäng och man inte visar vara sig mikaela!


Kommentarer
Postat av: fanny

snyggingen

2009-12-02 @ 14:55:24
URL: http://ffannyl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0