4 advent

Kom hem från västerås nyss , har varit där och firat min kusin som fyllde 19 för nån dag sen.
Mamma tvingade upp mig klockan 8 idag  , var skit irriterad coh trött men nej jag var tvungen att förlja med och de var julia också som vi hämtade upp hos pontus.
Först var vi hos pappas oich mammas kompisar anita och tommy ohc där fikade vi lite sen åkte vi iväg till farmor och mamma och pappa hjälpte farmor med att installera hennes nya tv.
tills sist åkte vi till min kusin fredrik som fyllde år och vi blev bjudna på julbord och mass annat gott!
Ska kolla på filmen coyote ugly som går på kanal 5 klockan 21.00.
Har för mig att jag sett den förut och att dn var ganska bra så ska kolla på den!



Kommentarer
Postat av: fanny

du kunde ha träffat mig din skit (

2009-12-21 @ 14:07:25
URL: http://ffannyl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0