tråkig tisdag

Tjenare bloggen:)

Den här tisdagen har inte varit så speciel.
gick till skolan sm vanligt hade lektioner , efter lnchen gick jag och natta till banken i centrum så ja kunde aktivera mitt bankkort!:D
Mamma ska bara sätta in pengar så kan ja använda de!
När ja kom hem efter skolan satte jag mig framför tv.
vid klockan 5 såbörjade jag göra mat , de belv falukorv i ungn skit gott!

Funderar på att styrketräna lite här hemma de kommer inte vara några träningar den hära veckan.......
Ska nog ta en promenad eller två med jasse för hon vill också röra på sig:)
ska göra matte läxan nu och sen kanske ta en promenad puss



Kommentarer
Postat av: Kezia

Hihi ok vad bra :D Jag försöker ju börja äta nyttigare, och det känns liksom skönt att skriva av sig i bloggen om vad man ätit.



ses :*



Och nej, vi har inget imorgon heller, det är ju Valborg då så UVGK har sagt att alla salar ska vara stängda (såg det på hemsidan)

2009-04-29 @ 10:42:03
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0