Rosersberg

Hallå bloggen!

Hart jusst duschat och de är så jävla skönt att göra de efter ha varit i stallet och blivit skitig!
Vi red ut idag på travbanan och de va så varmt och fint väder så ja svettades ävem om ja bara hade linne och en kofta!
Sommaren är påväg!

Snart ska jag och min familj åka till rosersberg och fika och sitta och ta det lungt i de härliga vädret.
vi ska ta med mat dit och julia och ja ska ligga och sola tror jag:)
Och om ni är intresserande att börja på cheerleading är de bara att kolla inlägget innan och maila till adressen i inlägget!:)

Sara om du ser de hära sorry kan inte vara med dig idag och du får kläder av mig senare ikväll när ja kommer hem:)

ska dra nu bye have a good day in the sunshine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0