movie star

tjenare på dig bloggen!
imorse vaknade jag typ vid 10 ,  började kolla på film med min syrra så ringer simelia.
hon säger att dom håller på att spela in en kortfilm i väsbyskolan , och att ja ska komma dit och vara statist.
när ja sa de till julia trodde hon bara att simi skojjade men ja gick di och de va en riktig film!
först skulle vi sitta i ett klassrumoch bara lyssna sen skulle vi stå i en korridor och dö garva!!
de va skit svårt för noshin natta och frida stog och kollade på medans ja skulle garva.:D
sen skuklle vi bara stå och då skulle typ shahin ahahahha ragga på mig och allt.
producenten va nskit snyg och josef som spelar i ett öga rött va där och vi snackade med han och allt:)
kortfilmen skulle tydligen visas på svt 1 och på film festivaler:)
så kolla efter den!

ikväll på träningen ska vi träna jätte hårt med alla byggen:)
d ska bli kul!
men måste dra annars kommer min syrra dampa
hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0