min dag

Tjena mellan bena bloggen:)

Har inte haft tid att skriva i bloggen idag så de fick bli nu.
Mina dag har varit bra!
Gick till skolan som vanligt blev färdig med allt på engelskan så ja hade typ inget och göra , gympan va fett tråkig ja HATAR basket!!
De är faktiskt de värsta som finns och de är inte för att ja är dålig på de utan att de bara är tråkigt!!!

Efter skolan gick jag och jasse till iski och satt där med dabin och vi snackade skit länge sen drog ja och jasse hem till henne och käka lite:)
Sen  va ja tvungen att gå hem så ja gjorde den sen ville sara att vi skulle kolla på film så hon och jag gick ner till video butiken och hyrde 27 dresses ,  en skit bra film.
Kollade på den sen stack sara hem och ja satte mig här:)

är skit trött så ja ska väll gå och lägga mig!


godnatt bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0