landet

tjaa!
hade skit kul på landet och de va skit kul att träffa fanny och vi avbröt varandra för att berätta nått annat så de tog aldrig slut!!
menm vi hade skit kul!!
och juste ja tog ju sönder mammas kamera den dära vita men nu har hon köpt en ny som ska vara henne och min och de är rosa:)
här är nåra bilder:

i bilen påväg till landet

jag och fanny på bryggan

ligger ner på bryggan

jag med min klubba

mina nya jenas leggings som ja köpte på veromoda för 279kr

sist ja på smultron berget.

ska fixa lite med nya kameran nu puss

Kommentarer
Postat av: fanny

ska jag strypa dig elr?

snälla ta bort syggish bilden där jag ser ut som jag vet inte vad! <3 :(

2009-04-05 @ 13:20:02
URL: http://ffannyl
Postat av: fanny

ska jag strypa dig elr?

snälla ta bort snyggish bilden där jag se ut som jag vet inte vad :( <3

plus, datan har nå damp så jag ser inte när jag har kommenterat

2009-04-05 @ 13:27:33
URL: http://ffannyl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0