inga planer

heej bloggen:)
Har inte nåra speciella planer idag...
Egentligen va det meningen att jag skulle sova hos Amanda i helgen för att hennes föräldrar åkte bort, men det verkar som de blir ändrade planer. Vi ska till landet i helgen så jag blr nog medtvingad dit.
De kan bli helt okej ändå att åka till landet om jag får träffa Fanny. De skulle va kul att träffa henne för förra gången hann vi inte berätta färdigt alla saker!

Skriver senare när ja har bestämt mig vad ja ska göra:)
och föresten igår på träningen hade vi jätte kul och ja har så himla träningsvärk i mina armar!!

Kommentarer
Postat av: fanny

ja, åk till stugan, har en massa nytt o berätta! :D(k)

2009-04-09 @ 14:07:58
URL: http://ffannyl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0