härlig torsdag

HELLO

Har suttit och pluggat matte med pappsen i nån halv timma nu1
Behövde verkligen de men snart måste ja skriva färdig engelskan.

Idag vaknade jag och kännde mig ganska pigg!
Trodde jag började halv men ja började 20 i;)
Käkade godaste pannkakorna idag på hemkunskapen , hahahaha frida skröt så jävla mycket om att hon va bäst på att grädda pannkakor men hon brände sina!!
Har inte hänt nått annat specielt i skolan , efter skolan va vi typ 10 tjejer som drog til läxhjälpen men när ja suttit där en stund kom sara och sa att ja skulle följa med henne till centrum.
Följde med henne och vi gick runt lite där sen stack vi hem till henne ohc käkade vårrullar:)
sen ko ja hem ohc började plugga!

Min gulliga pappa ska stänga av internet nu på datan så ja och julia inte sitter här förlänge ikväll såå ha en fortsatt bra kväll hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0